my secret anime life

Alla inlägg under april 2011

Av shin-chan - 24 april 2011 12:29

Fick ett önskemål om att jag skulle lägga ut en video om hur man målar en manga kropp! :) Här är den!


Kvinna


Man


GLÖM INTE TÄVLINGEN!!!!!!!!!!!

Av shin-chan - 24 april 2011 11:04

HEJ!


Asså jag blir faktist lite ledsen nu! Läste att en bloggerska ska lägga ner hennes blogg bara för att en person skrev att hon ''härmade foki''!!!


Jag tycker att det är super taskigt!


Det finns liksom fler än FOKI som tycker om japan och söta saker.


JAG TEX!!!!


Det finns inget som heter att härmas, var i stället glad att den personen tar efter dig. Det visar att h*n visar respekt och att du är en trend sättare!!


jag ska lova att det säkert finns MÅNGA FLER som bloggar på liknande sätt som foki! :)


//shin-chan

Av shin-chan - 24 april 2011 10:40

Hello sötnosar!


Vaknade vid kvart över 6!!!!!!!!!!!!!


Var hungrig -.- Så jag åt frukost, sedan lyssnade jag på MUSIC och lästa ur min vampyrbok :3


Sommnade sedan och sov till halv 10 XD MEN....


Nu är jag hungrig IGEN HAHA!!


Idag ska jag göra lite läxa. (SO, NO samt matte...)


Men jag ska också uppdatera såklaaaart!!


GLÖM INTE TÄVLINGEN!!!

 

 

OMG! Det ser PRECIS ut som sånna små-kakor man har på cafeer! :D


KAWAII! <3333

Av shin-chan - 24 april 2011 10:38

Minns inte om jag redan lagt ut denna, men den är SÅ BRA!!! Och I LOVE THE SONG!

 

Av shin-chan - 24 april 2011 10:34


Ska kolla sen ;D

Av shin-chan - 24 april 2011 10:30

OMG detta var den FÖRSTA anime jag såg!!

Kunde faktist intro låten utantill HAHA!

Den är ganska gammal, men den är bra ändå! :)

 

Av shin-chan - 24 april 2011 10:22

HAHA! Totalt random bild på animen Beelzebubb  Ska nog börja kolla på den :) Min syrra tjatar om det så japp!!

 

Av shin-chan - 23 april 2011 21:37

 mina söta små gozingar!!


Är SÅÅÅ GLAD! De e så många som har besökt min blogg! Börjar nästan lipa!


Har gjort upp en lista på 8 SMASKIGA saker jag ska skriva om i morgon! ^^ Bir nog mer än 8 men aja


Mn det får vänta till i MORGON!! ;) Den som väntar på något gått väntar ALDRIG för länge <3


Kollar på Black Cat just nu! Det är superspännande så hinner inte skriva så mycket mer


Men jag bjuder på en skiss made by me!

 


Don't forget......



Don't forget 2....


TÄVLINGEN!


Right now! (*w*)

Right now i'm watching The Legend of Korra (´ω`★)

(♥w♥)

Ima nanji desuka? What time is it?

Read about me/the blog \(*O*)/


My name is Shin-chan, i write about my life, anime, manga, Japan and kawaii! (*≧▽≦)
mysecretanimelife@live.com
Twitter:@HigurashiShin
Facebook: shin-chan.bloggplatsen.se
Instagram: ShinHigurashi

Musiiic

asa means morning in japanese

Here, you find (^o^)y

Konnichiwa means hi in japanese

Question me! (^^)//

158 besvarade frågor

arigatō means thankyou in japanese

VOTE ($v$)

Can you understand when the blog is in english and not swedish?
 Yes
 No

Genki desu means good thankyou in japanese

Calendar ^(*-*)^

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Cute slideshow

Sayōnara means bye on japanese

Latest posts (~_^)

Tasukete! means help! in japanese

Abunai! means look out in japanese

Dōzo means please in japanese

Follow the blog (^-^)V

bloglovin

aki means fall in japanese

Search in the blog (*¬*)

hachi means eight in japanese

Archives (=^_^=)

shuu means week in japanese

Links w(^o^)W

kanojo means she in japanese

RSS ('O')

haha means mother in japanese

Visitor statistics (o_o)

sueeden means sweden in japanese

Byee!!


Skapa flashcards